داداش مردم زیر فشار فقر و بی پولی و زندگی دارن له میشن تو مشکلت اینه پولدارا میرن ماچا میخورن و لبوبو میخرن؟..
به تصویر زیر دقت کنید،نوشیدنی بدمزه را تبدیل کردند به ماچایی که نماد تجدد است و همه باید حداقل یکبار آن را تست کنند تا عقب نمانند.عروسکی زشت را تبدیل کردند به لبوبویی که کارگر و غنی حاضرند میلیونی خرج کنند تا خدایی نکرده عقب نمانندسوالی دارم! ما برده چه کسانی هستیم؟
16:11 - 23 August 2025