خب دقیقا همینجاست مشکل، زن ها به خاطر اینکه شوهرشون بهشون گیر نده و اذیتشون نکنن و بهشون تیکه های از قبیل "تو فقط میخوری و میخوابی"یا"من بیرون خونه جون میکنم اما تو چی؟" نندازن میرن کار میکنن اما از طرف جامعه هم به دلیل انجام ندادن وظایف زنانگی شون مورد آزار قرار میگیرن..
This post was deleted by the post author.
هیچکسم نمیاد افکار مسموم مرد هارو درست کنه فقط به زن ها گیر میدن..اگر یه مردی رقتار خوبی با زنش داشته باشه،زن ها چه دلیلی برا کار کردن دارن توی جامعه ای که وقتی توی خیابون حتی با چادر هم میری بیرون جنس مذکر مثل یک طعمه بهت نگاه میکنه..چه برسه به محیط کاری که هرروز قراره با هزار تا مرد روبه رو شی
22:35 - 28 August 2025