این خانم درون عکس و دوستانش، حتماً از تیمارستان فرار کردند..................باید دوباره به آسایشگاه برگردند!!!!.
@Thjfkkdfbthdrhhtrrgg18 September 2025Replying toاین خانم درون عکس و دوستانش، حتماً از تیمارستان فرار کردند..................باید دوباره به آسایشگاه برگردند!!!!.
@Mohsen_7818 September 2025Replying toاگه اینقدری که فرصت گذاشتین تقصیر رو گردن همه بندازین ، به جاش وقت برای این دختر و امثالهم میذاشتین وضعیت این نبود...التماس تامل