یکی از علتهایی که به مردم تو خیابون میتازن و تلاش میکنن کانالیزه شون کنن اینه اجتماع خودجوش هست!با فراخوان دولت و مسئولین نیومدنحالا همین مردم مانع وادادگی بعضی مسیولین شدن و خار در گلوشون
خط نفوذ هم حساب کودتا و هم حساب حذف امام جامعه رو کرده بود الا حساب مبعوث شدن مردمی که سی ساله داره بهشون فشار میاره تا در ساعت صفر پشت نظام اسلامی و ولایت رو خالی کنند.خدا بدجور مات شون کرد