من به آن ها هم می گویم. رای قبلیم را هم به هیچ کس نگفتم چه بوده و رای من الان زاکانی است.باید دوطرف از موضع همکاری پای صحبت بیایند وگرنه خاموشی از این صحبت ها بهتر است.در مورد قالیباف هم همان طور که همتی استیضاح شد و طیف دولت آنی را پیش آورد که می بینید، باید بنا رابر این بگذارید که هم قالیباف...
