خب چون طلبه اسباید بشینه تو خونه دولت پولشو بده؟فکر هم میکنید یا همینجوری پست میزارید ؟؟
This post was deleted by the post author.
@MrQhaf23 June 2023Replying toخب چون طلبه اسباید بشینه تو خونه دولت پولشو بده؟فکر هم میکنید یا همینجوری پست میزارید ؟؟
@R11511523 June 2023چرا کار یک طلبه که ۸ سال درس خونده تا سطح دو یا لیسانس حوزوی بگیر بایستی سرغ فعالیت دیگری بره؟اگر اینطورهمعلمین و اساتید و... هم از بیت المال پول نگیرند و برن کار کنندمگر معلمی شغل انبیا نیست؟