اما حرف امشب !گاهی هم صبوری توی شنیدن حرف افراده ... حتی اگر ما نظر متفاوتی داریم.معتقدم گاهی ما عجله میکنیم .حرف درست رو توی زمان درست اش نمی زنیم و انتظار نتیجه صد درصدی هم داریم... هرکس اول باید خودش بخواد راه رو پیدا کنه. تا قبل این مرحله محبت و عمل اثرگذارتره تا گفتگو...#هر_چیزی_جای_خودش