قطعاً مشاهدات یک نفر ملاک نیست، اما آنچه به چشم من در #اربعین امسال آمد:۱) کاهش چشمگیر میزان #اسراف غذا در بین زائران ایرانی۲) افزایش محسوس رعایت #بهداشت۳)افزایش نظم و سهولت در #رفتوآمد بینشهری۴) کاهش نسبی #پوشش_زننده (به شهادت بانوان و به سبب انگشتنما شدن جمع اندکشان در سالهای قبل)