چرا باید کل بسیجیان و نیروهای روستایی و محلی مسلح و مهمات در اختیار داشته باشند؟🗞جواب در فیلم تمرین چتربازی و بار ریزی لشکر82 هوابرد ارتش آمریکادر یک دقیقه یک گردان مجهز و تا دندان مسلح را پیاده و مستقر کردنددر حالی که دیپلمات‌های ما مشغول پس و پیش کردن "است" و "اما" و "اگر" ها روی کاغذ هستند تا شاید در و تخته جور شود و توافقی حاصل!امریکا سنگین ترین لشگر کشی خود پس از جنگ جهانی دوم را به خاورمیانه تکمیل کرده و فی‌الحال مشغول انواع و اقسام تمرینات نظامی هلی برن و بار ریزی در شرایط جغرافیایی مشابه ایران است. البته ما هم مشغول رنگ کردن جیپ صورتی و برگزاری مراسمات عقد و عروسی✍🏼در تپه های مشرف به شهر ها و تنگه های کوهستانی که مسیر عبور هواگردها بودند، دوشکا و تیر بار و دوش پرتاب و آرپی جی زن مستقر کنید و تمامی بسیجیان و روستاییان و محلی ها را مسلح کنیدکه اگر زمانی چنین برنامه ای را در ایران پیاده کردند، خود مردم ایران علیه آنها مبعوث خواهند شد و کار را تمام خواهند کرد 🍃🍃🍃🍃🍃@Peyke_ashena
2 MB
19:14 - 22 May 2026



2 Replies

Profile picture of ‌𝓨𝓸𝓾𝓷𝓮𝓼‌
Replying to
روستا اصلا هیچ. همین شهر ها هم بسیجی ها اصلا سلاح ندارن. تهش یک باتوم یا تفنگ پینت بال یا ساچمه زن و یک یا دو نفر کلاچ عهد بوق دستشونه...به والله اگر بسیج مجهز میشد و آموزش میدید پتانسیل خیلی بالایی در دفاع از شهر ها و روستاها داشت.

Profile picture of ‌معصومه هاشمی‌
@hashemi8622 May 2026
Replying to
دقیقاالبته باید در چهارچوبی مسلح گردند نه بدون قاعده و قانون