ای کاش شجاعت شکستن محاصره را داشتیم .https://virasty.com/Amir_Ezzati/1782242974534629037
#نتیجه_مذاکره : تهدید همچنان ادامه داره و اسرائیل یک میلیمتر عقبنشینی نخواهد کرد .در حالیکه #ما_میتوانیم محاصره را بشکنیم ، آنها یک کشتی را تهدید کردند ما نفت آنها را در منطقه بزنیم .اگر #نفت_ما و #نفت_آنها زده شود ناگهان همه چیز تغییر کرده و #نه_تنها_آمریکا بلکه #کل_دنیا به نفع ما کوتاه خواهن…Show more
