از ابتدای خلقت تاکنون،همیشه خیر و شر بوده،یا باخدایی یا با شیطان.یا ترویج دهنده حرف خدایی یا ترویج دهنده حرف شیطان. اونهایی که بین این دوتا باشن هم سعی میکنن خودشون رو روشنفکر، احزابی،بیطرف، معتدل، حالا سختنگیر،چیکارش داری ولش کن و ازاینجور چیزا معرفی کنن.