هر دو ناراحتیم.همدیگر را در آغوش میگیریم. گیج و غمگینیم. این لحظه خیلی دردناک و پیچیده است؛ ولی میشود گفت، تنها چیزی که می تواند ناراحتی ناشی از این اتفاق را التیام دهد، خود اوست. غمش اشکهای مرا خشک میکند. لبهایش آرامم میکند و با دستانش مرا محکم در آغوش میگیرد، انگار نمیخواهد هیچگاه بگذارند بروم.
کتاب : ما تمامش می کنیم 📚نویسنده :کالین هوور 🔍
16:31 - 17 May 2026