ببخشید ولی باید یه اعترافی کنم که خیلی ساله رو دلم سنگینی می‌کنه و بابتش احساس دغل‌باز بودن دارم، راستش من آثار شکسپیر رو فقط محض ادا خوندم.
22:43 - 30 May 2026

24 Reactions
364 Views


4 Replies

Profile picture of ‌رهاد‌
@Rahad0530 May 2026
خیلی وقت بود می‌خواستم به یه نحوی بگم اکثر آثار شکسپیر رو خوندم ولی نمی‌دونستم چطوری.

Profile picture of ‌رَهْنَوَرد‌
@Rahnavard0530 May 2026
Replying to
صداشو درنیار منم خیلی از کتاب ها رو همینجوری خوندم

Profile picture of ‌ابن مشغله‌
@child_of_preocc30 May 2026
Replying to
من بگم انگلیسی اش رو برای ادا خوندنم اعتراف بدتریه؟

Profile picture of ‌ممد حاجیاما‌
@hajiyama1 June 2026
Replying to
خوندن اون ها انقدر دشواره که محض ادا هم خیلی کاره