رانندگی با ماشینشون کم دردسری بود حالا باید رانندگی با موتورشونم تحمل کنیم
@Khanom_Ehab21hReplying to andراس میگن دیگه ،میرن شاسی بلند میگیرن اخه دختر به قدت نگا کن اول شاید پات نرسید به پدال..🤣یا درست یادبگیرین که نشین مسخره ی اقایون یا سکوت 😊
@Rahad0521hReplying to andandپسرا این شوخیا رو میکنن میگیم عیب نداره عقل ندارن، تو که دختری خجالت بکش.