تا دیروز میگفتن: ما آریایی هستیم عرب نمیپرستیم!😂الان معاویه پرست شدن!🥴ارابه کوروش کبیر بخوره تو کمرتون!🤌🏻کفار قریش وقتی معاویه رو تو کوچه میدیدنمیگفتن مادر خوبی داری دایی جان :)))
هند مادر معاویه وقتی با ابوسفیان ازدواج کرد ۳ماه بعد از ازدواج معاویه رو به دنیا اورد یعنی اساسا این رو هر ذهنی میتونه درک کنه که زمان ازدواج هند معاویه روبارداربوده.وحتی سر اینکه معاویه بچه ی مسافر بن عمر بوده یا عماره بن ولید هم دعوا بوده .که ابوسفیان سرپرستی اون رو به عهده میگیره .ایاحرفی باقیه؟