همیشه آدم ازکسایی ضربه میخوره که انتظارشو نداره آدمایی که یه روزباهاشون میگفتی میخندیدی الان شدن باعث وبانی در وگریه هات همیشه قرارنیست آدم از عشقش ضربه بخورهگاهی وقتاروح آدماروکسایی زخمی میکنن که بهشون اعتمادکردیماینوبدونیدآشناها ازهمه بی رحم ترنفقط به وقتش روی واقعی اونارومیشناسید#دلنوشته
اگرقرار باشه یه چیزی رو خیلی خوب یاد گرفته باشماینه که اعتمادنکنمپشت اعتماد کردن چیزی جز اشک و درد نیستاعتماد نتیجه ای جز زخم خوردن ندارهنتیجه ای جز حسرت ندارهنتیجه ای جز گریه های بی صدا ندارهنتیجه ای جز پیر شدن روح ندارهنتیجه ای جز گوشه گیری ندارهخلاصه اینکه"اعتماد نکنید"…
Show more
1405/4/5
23:12 - 26 June 2026