چرا نمرد 😡
@Sadeq_alizadeh13636 February 2023Replying to#حیف_شد.حتما قسمت این مرتد این بوده که دوبار مرگ با درد رو احساس کنه و بعد در اسقل السافلین بره دنبال عشق و حال و عشق بازی با بابابزرگش ابلیس.تیر امام خطا نمیره حالا هرچقدر میخواد طول بکشه
@Rokneshadid6 February 2023Replying toخوب شد نمُرد! با ترس بیشتری این اندک نکبت باقی مانده را طی می کند...