همه می فهمند به جز مسئولین کشور سران سه قوه واقعا تا کی دهن کجی به مردم
7 MB
@user1674127607998 January 2026Replying toهمه می فهمند به جز مسئولین کشور سران سه قوه واقعا تا کی دهن کجی به مردم7 MB
@user1691163505278 January 2026Replying toزیاد به صدا وسیما خرده نگیر ، اکثر اعضای شورای سیاستگذاری صدا و سیما اعضای دولتند
@alishze8 January 2026Replying toجبلی هم رفت تو تیم افساد طلبان ؟ #لعنت_بر_دولت_سوم_روحانی_خائن#سرطان_اصلاحات
@M1709678 January 2026Replying toقشنگیش میدونید کجاست ؟؟اونوقت توقع هم دارن که مخاطبان صداوسیما روز به روز کمتر نشن .نه آقا جون نمیشه مثل کبک سر رو کرد زیر برف ، با این شیرین کاریا فقط روز به روز از اعتبار خبری صداو سیما کاسته میشه .البته اگه عدم ریزش مخاطب واسشون مهم باشه
@abaranipmn8 January 2026Replying toاصلاحات 🔥 پروژه بhائیان 🔥 برای #تخریب #ایران 🇮🇷. از اغتشaشگران و جاسوسان درون نظام بگویید 📣 از دزدان سفره مردم ✊ غارتگران_انفال پتروشیمی خواران و معدن داران و دلار داران #دوتابعیتی از #محاکمه_روحانی #محاکمه_ظریف ✊ از #وفاقِ_با_نفوذ @ejeii و @mbghalibaf بگویید 📣
@Davandeh608 January 2026Replying toجناب پزشکیان و مدیرانش عامل این وضع هستند بجای فرار به جلو الان باید با کار و تلاش و گفتگو با مردم معترض آنها را آرام کنند.بچه های #پزشکیان و عارف و قائمپناه و ۵ هزار مدیرش را هم بفرستید کف خیابون تا با اغتشاشگران صحبت کنند. یقین بدونید غائله دو سه روزه جمع می شود.
@Hafeez8 January 2026Replying toواقعا برای جبلی متاسفیمصدا و سیما فقط برای اصلاح طلبان فتنه گر کرده
@Irandokhtirani8 January 2026Replying toقائم پناه اومد تلویزیون به مردم ایران و سحر امامی توهین کردعین دیکتاتورهای بچه ننه چند هزار نفر رو توبیخ کردن!خودش توهین کردبعد همه رو توبیخ کرد!!!
@zagros8 January 2026Replying to and🔴همسایه نامحترمرسانههای وابسته به رژیم صهیونیستیِ علیف با تحریک افکار عمومی، بهدنبال کشاندن مردم آذریِ ایران به خیابانها و دامنزدن به پروژههای تجزیهطلبانهاند؛ سناریویی تکراری برای بیثباتسازی، دشمن را بشناسید.#پروپاگانداری_رسانهای_باکو
@zagros8 January 2026مقصر اصلی سیاستگذار اقتصادی و مسئولان و رانتخواران و اولیگارشها هستند.فعلا همه بازاریان و مردم، اعتراضات را غلاف کنند و خیابانها را ترک کنند چون اسرائیل داره آماده حمله میشه...آتو دست دشمن ندید تا این اوضاع ملتهب بخوابه وگرنه تر و خشک با هم میسوزه.
@user1723109171368 January 2026Replying toچیکار کنیم فعلآ شرایط جنگیههه باید احتیاط کنیم دشمن در کمین ...در درجه ی اول وحدت بین دولت ،ملت ...
@Sanjaghakabi8 January 2026هرجا رو دیدید دشمن و البته اصلاحطلبان هدف گرفتن بدونید کارش درستهآخه اصلاحطلبان پیاده نظام صهیونیستها هستن اصلاحطلب خوب نداریم!وقتی انگل زاده پزشکیان و بقیه دارن صدا وسیما رو میکوبن یعنی ماموریت دارندصداوسیما مجبوره، برنامه هاشو قطع کنهچون بودجه اش زیر دستشونه
@daneshjoo8 January 2026Replying toقسمت هایی که منتشر شده عالی هست!https://eitaa.com/rasaee/24647eitaa.comایتا - حمید رسایی
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
@Sadat62598 January 2026Replying toپسر پزشکیان هم بر علیه صدا و سیما توییت میزنه بیچاره صدا و سیما از همه طرف باید حرف بشنوه
@Zamanzadeh8 January 2026مملکتی که مسئولینش ظرفیت شنیدن انتقاد یک نفر کارشناس مدعو خودشون رو ندارن، به مردم توصیه میکنن مسالمت آمیز اعتراض کنین .همین اداها رو در میارین ملت عصبانی میشن و کف خیابون باهاتون تسویه حساب میکنن دیگهیه وقت خجالت نکشینا به همه هم بگین دشمن و اغتشاشگر و ...بعد بزنین تو سرشون و ...