۱. تیر ماه سال ۱۴۰۴ آقای پزشکیان در گفتگو با یک رسانه آمریکایی، در یک موضوع دیگر از تفاوت و تقابل فکری خود با رهبری انقلاب پرده برداشت؛ وقتی گفت: مقصود از شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ مسئولان آمریکایی» نیست!۲. چند روز بعد در صفحه مجازیش، برای اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» را در نگارش هم رعایت کند، به جای «آمریکا» از سه نقطه استفاده می‌کند و می‌نویسد: «شعار مرگ بر ...» ما علیه سیاست‌های سلطه‌گری است نه انسان‌ها.۳. سال ۱۴۰۵ با پوشش آقای قالیباف، تفاهم‌نامه‌ای با آمریکا امضا می‌کند که در بند ۱ آن تصریح شده دو طرف همدیگر را تهدید نکنند و در بند ۲ آن آمده که جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا متعهد می‌شوند که به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر احترام بگذارند...و طبیعی است که شعار «مرگ بر آمریکا» تهدید آمریکاست و به عنوان بی‌احترامی به حاکمیت آمریکا معرفی می‌شود! البته آمریکا با شعار در امور کشور ما دخالت نمی‌کند، بلکه با بمب و اغتشاش عوامل نفوذی‌اش این کار را می‌کند!ظاهراً خیلی نرم و ریز، اتفاقاتی در حال رخ دادن است...
2 MB
18:07 - 26 June 2026



37 Replies

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to

Profile picture of ‌آقای میم‌
اون تفأل به قرآن کاملا داره محقق می‌شه.می‌دونید کدوم رو میگم دیگه؟کلما دخلت امة..

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to

Profile picture of ‌عسل درستکار‌
🔴 رهبری فقط مردم رو دارد..♦️حداد عادل، پدرخانم رهبری اومده میگه منظور رهبری از اینکه گفته علی الاصول نظر دیگری داشتم یعنی همین نظرات قالیباف و پزشکیان عالی بودن ولی بالاتر از این هم میشد انجام بشه! نه اینکه بندهای تفاهمنامه قالیباف و پزشکیان خلاف نظر رهبری بودن! تمام شروط هم رعایت شده! و رهبری با…
Show more

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
دشمن شادمان کردند متأسفانه

Profile picture of ‌کاربر ویراست‌
عزل پزشکیان روز یکشنبه سریع فوری انقلابی

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
قابل تأمل حتما بخوانید 👇

Profile picture of ‌عسل درستکار‌
بیانیه مشترک دول عربی خلیج فارس و آمریکا، یک پیام روشن دارد پروژه جدید کلید خورده است و بعد از خلع ید هسته ای، نوبت خلع سلاح موشکی و‌ پهپادی ایران است.و ما مست صندوق سرکاری ۳۰۰میلیارددلاری هستیم!#علی_الاصول #گندم_ری#ابو_موسی_اشعری_احمق #مذاکره #حقارت

Replying to
گنده‌کی و ربون درازیشون فقط برای مردمِ خودمونه.جلوی دشمن لال هستن.

Profile picture of ‌کاربر ویراست‌
Replying to
مرگ بر آمریکا

آقای رسایی خوب شد نبودی و این روزها رو ببینی آقای پزشکیان معاویه و ابوسفیان رو پسر عمو خوانده 🤣

Profile picture of ‌علی تیموری‌
Replying to
مرگ بر آمریکا مرگ بر ترامپ

Profile picture of ‌Rasha Rl‌
Replying to
كودتاى نرم خيلى نامحسوس

Profile picture of ‌مصطفی‌
Replying to
خدایا این چی رئیس جمهوری بود که به دامن ایران اسلامی افتاد🤦‍♂️

Replying to
خب قطعاً گوساله پرستان برای سیر کردن شکمشان احتیاج به کاه ویونجه دارند!ولی از اونجا که عمرسعد از گندم ری نتونست بخوره این جماعت گوساله پرستان سامری هم از گندم نیویورک نمیتوانند بخورند

Profile picture of ‌Malihe Ghaffari‌
Replying to
خب الان این آدم که عملا در مقابل ولایت فقیه ایستاده و در شعار خودش رو تابع ولایت میدونه و در عمل خلاف حرف امام جامعه عمل میکنه( درست مثل بنی صدر) باید در جایگاه ریاست جمهوری باقی بمونه؟ استیضاحش کنین و کشور و جبهه ی مقاومت رو از شر این غربگداهای کودتاچی نجات بدین #مرگ_بر_ضد_ولایت_فقیه#استیضاح_پزشک…Show more

Profile picture of ‌رمضان رسولی🇮🇷🚩‌
Replying to
فقط استیضاح و عزل پزشکیان مشکل رو حل میکنه