Replying to and🔴 رهبری فقط مردم رو دارد..♦️حداد عادل، پدرخانم رهبری اومده میگه منظور رهبری از اینکه گفته علی الاصول نظر دیگری داشتم یعنی همین نظرات قالیباف و پزشکیان عالی بودن ولی بالاتر از این هم میشد انجام بشه! نه اینکه بندهای تفاهمنامه قالیباف و پزشکیان خلاف نظر رهبری بودن! تمام شروط هم رعایت شده! و رهبری با…Show more
Replying to andبیانیه مشترک دول عربی خلیج فارس و آمریکا، یک پیام روشن دارد پروژه جدید کلید خورده است و بعد از خلع ید هسته ای، نوبت خلع سلاح موشکی و پهپادی ایران است.و ما مست صندوق سرکاری ۳۰۰میلیارددلاری هستیم!#علی_الاصول #گندم_ری#ابو_موسی_اشعری_احمق #مذاکره #حقارت
Replying toگندهکی و ربون درازیشون فقط برای مردمِ خودمونه.جلوی دشمن لال هستن.
آقای رسایی خوب شد نبودی و این روزها رو ببینی آقای پزشکیان معاویه و ابوسفیان رو پسر عمو خوانده 🤣
Replying toخب قطعاً گوساله پرستان برای سیر کردن شکمشان احتیاج به کاه ویونجه دارند!ولی از اونجا که عمرسعد از گندم ری نتونست بخوره این جماعت گوساله پرستان سامری هم از گندم نیویورک نمیتوانند بخورند
Replying toخب الان این آدم که عملا در مقابل ولایت فقیه ایستاده و در شعار خودش رو تابع ولایت میدونه و در عمل خلاف حرف امام جامعه عمل میکنه( درست مثل بنی صدر) باید در جایگاه ریاست جمهوری باقی بمونه؟ استیضاحش کنین و کشور و جبهه ی مقاومت رو از شر این غربگداهای کودتاچی نجات بدین #مرگ_بر_ضد_ولایت_فقیه#استیضاح_پزشک…Show more