پیام یک دختر ۱۲ ساله لبنانی:برادران ایرانی زیاد وقت مذاکرات دو هفته ای تان را نمیگیرم، کاش میشد کسی از ما بعد از دو هفته بمباران باقی میماند تا در مقابل حمله سنگین تر بعدی هم کمکتان کند!چون آنها حتی تشییع جنازه های ما را هم بمباران میکنند.الی اللقاء فی دار البقاءجا دارد از خجالت بمیریم!!!
14:04 - 11 April 2026