اون یه پیامه،چرا گریهات گرفت؟اون پیام:
.ℛ𝒶𝒴ℯℎℯ Replied
@Ragheb100114hالحمدللههایی که این روزا در جوابِ "خوبی؟" میدم راستی راستی الکیه. پشتش یه عالمه نه خوب نیستم و هر لحظه یه ذره از وجودم داره میمیره قایم شده.
مراعات کنید ..هراس داشته باشید از اینکه کسی بخاطر شما پیش امام حسین گریه کنه .
@Rayehe06917hReplying toویراستی این ایموجی 🙂 رو نداره ، هرچی نگاه کردم دیدم هیچکدوم از ری اکتاش مودمو توصیف نمیکنه ، مودمو نوشتم🦦😂
.ℛ𝒶𝒴ℯℎℯ Replied
.ℛ𝒶𝒴ℯℎℯ Replied
.ℛ𝒶𝒴ℯℎℯ Replied
@Alimgh7018 June 2026پیام رهبری را خواندید که «بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم؟»این پیام به این معناست که تصمیم رئیس جمهور از تصمیم رهبری در این کشور بالاتر است.یعنی همان کسانی که علیه رهبر شهید کودتا کردند، آهسته و پیوسته برای حذف سید مجتبی خامنهای پیش میروند.به زودی شاهد وقایعی خواهیم بود.
@Rayehe06919 June 2026Replying toبحث بالاتر پایینتر بودن نیستاین یعنی عمل به جمهوری و نفی دیکتاتوری
@Narsis_J19 June 2026Replying toهماهنگ بودن غیر از تبعیت است. ما تابع و مطیع ولایت می خواهیم، هماهنگی که در شأن ولی نیست.
@Rayehe06919 June 2026Replying to andمیخواهیم ها رو باید دو سال پیش سر صندوق رأی جامه عمل میپوشوندیم الان دیگه برای این حرفا دیره !الان فقط باید پشت مسیولین باشیم.
@Rayehe06919 June 2026Replying toبستگی داره منظورتون از هماهنگ "هماهنگ شدن این قضیه با رهبر و بعد اتفاق افتادنش" باشه یا "هماهنگی با نظر ایشون" که اگه منظورتون اولیه درمتن پیام کاملا مشخص بود تیم مذاکره کننده با اجازه شخص رهبر عمل کردند اصلا اگر غیر این باشه یعنی شما دارید جایگاه رهبر کشور رو با حرفتون تضغیف میکنید !!! این یک.
@Rayehe06919 June 2026دو ، رهبر با این حرفشون خط بطلانی بر تمام شبهه ها مبنی بر دیکتاتوری جمهوری اسلامی کشیدن و نشون دادن اولویتشون نظر خودشون نیست بلکه اصل عمل به دموکراسی هستفکر نکنم جای هیچ حرفی باقی مونده باشه !!
This post was deleted by the post author.
.ℛ𝒶𝒴ℯℎℯ Replied
@Farhadfathi15 June 2026این پیروزی در مقابل آمریکا رو مدیون هماهنگی میدان و دیپلماسی هستیم. از تمام تلاش های آسیدمجید و حاج عباس تشکر میکنیم. دمتون گرم ❤️
@Rayehe06916 June 2026Replying toوای باز این آقا صفحه ویراستیمو با ریختن پولاش تو آشغالی و فعال کردن شتاب دهنده زشت کرد.
.ℛ𝒶𝒴ℯℎℯ Replied
@Rayehe06915 June 2026با این تفرقه ها و بی بصیرتی ها البته ..
@Rayehe0697 June 2026Replying toجدی جدی مشهدی؟🙂خوش به حالت :))))))اصلنشم یه ماه پیش اونجا نبودی :)))))))))
.ℛ𝒶𝒴ℯℎℯ Replied
@Rayehe06931 May 2026عه تو سجدهی آخری؟🥹این ادیتت انصافا خیلی قشنگ بود ..انشاءالله به زودی ورژن نجفش (((((:
.ℛ𝒶𝒴ℯℎℯ Replied
@Hadadieh24 May 2026📍فوریصدور حکم اعدام 🚨برای ۴ نفر از متهمان پرونده شهادت آرمان علیوردیطبق اعلام خبرگزاری فارس، دادگاه انقلاب تهران، رای بدوی پرونده شهادت آرمان علیوردی را صادر کرده است.#حـدادیـهـ #کنشگرسیاسی #منتقداجتماعیhttp://rubika.ir/MhmdHadadieh
@Seyyedahmad25 May 2026Replying to andحکم دو بعد داشتاز لحاظ حکم قتل قاضی چون به نتیجه قطعی برای قاتل اصلی نرسیده بود حکم اعدام نتونست بدهاما از لحاظ حکم محاربه دادگاه انقلاب حکم محاربه و اعدام برای ۴ نفرشون رو دادن