آقای رئیس جمهور....ما کاری نداریم که ۵۰ روز گذشته، نفت فروختی یا نفروختی( فروختیم اونم با قیمت خوب)...شما تعهد دادی، و ما هم منتظر انجام این تعهدات هستیم.یا علی بگو و به جای آیه یأس خوندن، اونم وقتی که تیم مذاکره در انجام مأموریت به سر میبره، در عمل به تعهداتتون کوشش کنید.
16:18 - 21 June 2026