چقدر بد شد. قالیباف رفت با قاتلامام نشست وگفت دیگه لبنان را نزنید.چون جاسوس بود قبولش کردن.عقلیکمتحجر سوپروانقلابی
@Yk_1251dReplying toچقدر بد شد. قالیباف رفت با قاتلامام نشست وگفت دیگه لبنان را نزنید.چون جاسوس بود قبولش کردن.عقلیکمتحجر سوپروانقلابی