نوروز رسیده است؛ در آستانه فصلی که زمین دوباره جان میگیرد. سالی که گذشت، روایت تاسیان بود؛ سالی از دلتنگیها و عبورهای دشوار. اما اکنون بهار بر در میکوبد؛ با نوید روشنایی و آغازی نرم. امید که سال پیش رو سالی خوشفرجام، آرام و پربرکت باشد.نوروزتان خجسته، و بهارتان مرهم روزهای رفته.#عید