18 April 2026
من رو بلاک کردند تا مبادا جواب شون رو بدم و آگاه بشوند.مثالشان مثال کبکی است که سرش را درون برف کرده تا شکارچی را نبینند!می‌گویند فقط میخواهید بمب اتم بسازید درحالی که می‌شود استفاده های دیگری کرد!بنده و حامیان ساخت بمب اتم هیچگاه منکر دیگر خواص اورانیوم نبوده ایم و نیستیم
از معدود افراد نخبه نظامی که دنبال چنین بازدارندگی بود شهید شمخانی بودن ، و الا صرف ساخت بمب ملاک نیست ، تمامی دستگاهها باید پای کار باشن و مسئولیت گردن بگیرن تا دوران گذار صبر پس از ساخت بمب سپری بشه ، با این غربگداها و عدم تأمین امنیت سلاح هسته‌ای چشم ما آب نمیخوره اما خدا خودش کمک کنه بسازیم
18:09 - 18 April 2026

1 Reactions
92 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ایران اتمی☢️‌
@Iraneatomi18 April 2026
بله با ساخت بمب اتم همچنان باید تمامی ارگان های پای کار باشندالبته دوران گذار می‌تواند بسیار سریع تر اتفاق بیوفته چون ما تنگه هرمز را داریم که اهرم قوی ای است