اگه متهم نمیشم به پروژه بگیر بودن که قطعا میشمشما این کودتاچیان و اینکه با اینا برخورد نشده و از این حرفا ...رو از کجا داری میگی دلیلت چیه؟
@Rezajahromi26 April 2026Replying to andandاگه متهم نمیشم به پروژه بگیر بودن که قطعا میشمشما این کودتاچیان و اینکه با اینا برخورد نشده و از این حرفا ...رو از کجا داری میگی دلیلت چیه؟
@Rezajahromi26 April 2026Replying to andandشما میگی اونا که میگن مذاکره کودتاچی ان درسته؟خوب مسئولین رده بالا همه کودتاچی میشن که؟
@Rezajahromi26 April 2026Replying to andandشما نبودی فرمودی کودتاچیان سعی دارن کشور را به سمت مذاکره و آتش ببرن؟؟ مگه شعام آتش بس رو قبول نکرد ؟الان شعام داره کودتا میکنه؟
@m_enghelabi5926 April 2026Replying to and 3 othersاحسنت ، چه کسانی دارند مردم نسبت به اقتدار کشور و حضور در خیابان دلسرد میکنند و سعی دارند در بین مردم حاضر در خیابان اختلاف ایجاد کنند؟!
@Rezajahromi26 April 2026Replying to and 3 othersیعنی منظور شما مسئولین نیست؟پس کی آنش بس کرد؟خواهشا صریح جواب بدید
@m_enghelabi5926 April 2026Replying to and 3 othersیعنی منظور شما اینه که ما در افراد و دستگاههای تصمیم گیر و تصمیم ساز اصلا نفوذی نداریم؟خواهشا صریح جواب بدید
@Rezajahromi26 April 2026Replying to and 3 othersتوی مسئولین رده اول نظام و شعام نفوذی نیست و فصل الخطاب حرف رهبری استحالاشما که میگی نفوذی هست دلیل بیار
@m_enghelabi5926 April 2026Replying to and 3 othersمن نمیدونم هست یا نیست و همانطور که امام شهید فرمودند از قوه قضائیه و دستگاههای مربوطه مطالبه میکنم که تکلیف کودتاگران را معلوم کنندحالا شما که میگی نیست دلیل بیارالبته دلیل درست نه تحلیل آبکی
@m_enghelabi5926 April 2026Replying to and 3 othersکودتا و نفوذ در دستگاههای تصمیم گیر و تصمیم ساز معنای واضح داره که حالا کاری نداریمحالا چرا نباید مطالبه کرد؟!
@Mossi26 April 2026Replying to and 3 othersرهبری هم هزار بار از افراد مذاکره کننده تعریف کرد و گفت اینا دزد و خائن نیستن بعد آخر چی شد ؟ پاک ترین شخص هم باشه اون بالا ما باید مطالبه کنیم و بهشون فشار رسانه ایی وارد کنیم و هی تذکر بدیم اونم باید بیاد توضیح بده نه اینکه بگه شما گاوید نمیفهمید و نباید به من چیزی بگید این یعنی ریگی به کفششه