دستگاه #دیپلماسی کشور در حالی که باید بیش از گذشته فعال عمل کند ، منفعل تر از همیشه و حتی قبل از #جنگ در زمینه #اقتصادی عمل کرده...نگاه به #غربی ها فقط کشور را از روابط چند جانبه و گسترده عقب می اندازد...ارتباط محکمتر با #چین و #روسیه و کلا بلوک شرق میتواند بسیاری از فشارها را خنثی کند...
اما متاسفانه هیچ اراده ای از سوی #مسئولین سیاست خارجی و دستگاه #دیپلماسی #ایران دیده نشده...آقایان به این باور دارند که جهان فقط #آمریکا و #اروپاست در حالی که آمریکا متوجه شده بدون تعامل با چین با مشکل روبرو خواهد بود...#ترامپ #توییت #تنگه_هرمز
12:47 - 19 May 2026

132 Views