پزشکیان: اگر همۀ مفاد تفاهمنامه بهدرستی عملیاتی شود، بهعنوان سندی افتخارآمیز برای کشور تلقی میشود.ج: یا خودت را به نادانی زده ای و یا ماهیت نظام استعمار را نمی شناسی.آمریکا اگر توافقی امضا کند به هیچ یک از بندهایش پایبند نخواهد بود. دلیل تجربه.آکادمی تحلیل در ایتاhttps://eitaa.com/drtfaca