کجاست اینجا؟

iriReza .Xr8 Replied
Reza .Xr8 Replied
@SMTTabatabaei29 December 2025تا به کی ما ناله از اختر کنیم؟!ناله از گردونِ دونپرور کنیم؟!یا غیاثَ المُستَغیثین الغیاث!تا کجا از غم شکایت سر کنیم؟!وقت و گوش و چشم و روح و جسم راصرفِ جیغ و دادِ یک عنتر کنیم!میشود ما دخترِ صدّام را…Show more
Reza .Xr8 Replied
@SMTTabatabaei13 November 2024صَلَّی اللهُ عَلَیکِ یا مَولاتي يا فاطِمَةُالزَّهراءُ624 KB
Reza .Xr8 Replied
@SMTTabatabaei3 October 2024
Reza .Xr8 Replied