اینکه شرایط زندگی خرابه، برای همه ،سیستان هم جزو شهرها با جمعیت فقیر بیشتر هست شکی نیست ولی این فیلم واقعی نیست بیشتر شبیه نمایش هست، اون دختری که کمی هم تپل هست میگه هیچی نداشتیم بخوریم! طبیعی نیست، بچه گرسنه این شکلی نیست، من فقر رو تجربه کردم
@Z_esmaeili_rad23 March 2025Replying toاینکه شرایط زندگی خرابه، برای همه ،سیستان هم جزو شهرها با جمعیت فقیر بیشتر هست شکی نیست ولی این فیلم واقعی نیست بیشتر شبیه نمایش هست، اون دختری که کمی هم تپل هست میگه هیچی نداشتیم بخوریم! طبیعی نیست، بچه گرسنه این شکلی نیست، من فقر رو تجربه کردم
@user1729190985623 March 2025Replying toفکر میکنم کسانی مثل رسول خادم دارن نون تو خون مردم میزننمنتظرن تا جایی یه اتفاقی بیفته یا حتی نیفته و ازش سواستفاده کننآقای مقداد شاه آبادی رفته بودن برای کارهای خیریه توی روستاهای محروم کرمان و ازش مستندی تهیه کردنگرچه که خیلی شرایط سختی بود ولی من هیچ وقت ندیدم اینهمه از فلاکت و بدبختی بناله