آنلاینشاپ هایورشکسته خیلی اوضاع نابسامانی دارن، امیدوارم بتونن خودشونو با شرایط وفق بدن و یا اینترنت برگرده.نزدیک به ۱۰ میلیون نفر به شکل مستقیم و غیر مستقیم از این راه نون در میاوردن.#اینترنت#آنلاین
این بندگان خدا تقریبا از نیمه دی بالاجبار و با تهدید بیکار بودن...الان هم که شرایط جنگ...بخوان هم پست نمیفرسته ...من ۵ اسفند چند میلیون خرید کردم بسته ام معلوم نیست کجاست🙃 به امید پایان جنگ و روزهایی آرام