سلام من سرباز معلم هستم. در بدترین شرایط اب و هوایی و در مناطق محروم داریم خدمت میکنیم اما امسال خبری از هدیه ی روز معلم نبود. مبلغ مهم نیست اما کار بسیار زشت و زننده ای بود. مگه ما ها چی کم داریم و چی کم میزاریم که به ماها تعلق نگیره اما به معلمی که توی شهر داره خدمت میکنه

