به دلیل ملی شدن اینترنت ویراست رو نصب کردم ولی آشنایی ندارم اصلا لطف دوستان و عزیزان هست که کمک کنند کمی سخته بعد از سالها از توییتر و اینستا بیای یه جای جدید مخصوصا زمانیکه احتیاجه که آدم در فجازی تلاش بیشتری کنه #توییتر
18 June 2025به دلیل ملی شدن اینترنت ویراست رو نصب کردم ولی آشنایی ندارم اصلا لطف دوستان و عزیزان هست که کمک کنند کمی سخته بعد از سالها از توییتر و اینستا بیای یه جای جدید مخصوصا زمانیکه احتیاجه که آدم در فجازی تلاش بیشتری کنه #توییتر
@Roya_Memar18 June 2025Replying toبنده پیامتون رو بازنشر دادم که کاربران محترم دیگر هم راهنمایی تون بفرمایند.
@Roya_Memar19 June 2025Replying toزنده باشید. بسیار شبیه به محیط توئیتر هست و بسیار بقول معروف یوزر-فرندلی! سریع وارد خواهید شد. باز هم اگر سوالی بود در خدمت هستیم. راستا- تایم لاین ویراستی هست.ویرانما-چیزی شبیه به اکسپلورر هست و ویدیوها منتشر میشنویرآوا-شبیه به کلاب هاوس هست و میشه گفتگوهای صوتی بصورت زنده داشت/شرکت کرد.
@Roya_Memar19 June 2025در قسمت اعلان ها، اگر شما زنگوله ی افرادی رو روشن کرده باشید در اونجا از ویراست های جدیدشون باخبر میشید. البته اعلان ها سه قسمت داره، قسمت های بعدی بصورت منفک "واکنش ها" به ویراست های شما و همچنین "پاسخ ها" به ویراست شما رو نمایش میدند.
@Alibarati19 June 2025Replying toالگوریتم ها به چه شکله ؟ بهترین زمانها ، نوع منشن و تگ ها ؟ و اینکه ایا کاربران زیادی اینجا هستند ؟ چون من نتونستم دوستان توییتری یا اینستا رو پیدا کنم و اینکه فعلا علی الحساب یه گروه لطف میکنید معرفی کنید که اخبار لحظه به لحظه رو بگذاره مثل کانال سپاه قدس وقص علی هذا