مطهری: پزشکیان باید برخلاف نظر رهبری برای مذاکره اعلام آمادگی می کرد...!این قوم در هر پست و موقعیتی باشند یا باعث تسلیم و عقب ماندگی این کشور هستند یا باعث خود تحقیری و اعلام بدبختی
خود تحقیری،خود تحریمی، خود ناباوری،،یکی میره تو کشورا اروپای یه عکس تو بلوار میگیره فکر میکنه چه افتخاری هست اونم غرب که کاری جز دشمنی و دغل،دسیسه، فتنه، کشتار،ترویست، جنایت ،اسیر جانباز شیمایی علیه ایرانی و منطقه نکردن،حالا خودمون همون بلوار رو داریم با درختان زیباتر از اون،این بدبختیه عده ایی هست