🔺#ترامپ پس ازحمله به #تاسیسات_اتمی کشور گفت توان هستهای ایران را نابود کردیم.ماهم میگوییم باشه!با این حساب اکنون ایران غیرهستهای است و قاعدتا نباید مشکلی باقی مانده باشد!فقط این وسط #گروسی چرادنبال #ذخایر_اورانیوم های غنی شده میگردد؟!مگر نابود نشده بودند؟ :))✍#عبدالرحیم_انصاری@Ansari_rahim