1d
می‌گویند اگر پزشکیان #استیضاح شود، وضعیت بدی ایجاد خواهد شد و ممکن است دشمن از آن سوء استفاده کند.آیا واقعا فکر می‌کنید امکان دارد وضعیتی بدتر از وضعیتی که الان در آن هستیم، پیش بیاید؟اصلا می‌توانستید چنین چیزی تصوری کنید؟وضعیتی که:-اماممان را ترور کنند-تمام فرماندهان درجه اول نظامیمان را شهید …Show more
اختیار دست جناح پشت پرده اصلاحاته و پزشکیان اختیار استعفا نداره
23:09 - 24 June 2026

1 Reactions
223 Views