چرا شل کن سفت کن درآوردین، اسرائیل که هنوز داره لبنان و می کوبه،هیچ اهمیتی هم به تهدیدات شما نمی‌ده...یا رومیه رومی یا زنگیه زنگی یا بزن و نابود کن یا نزن و نابود شومطمئن باش حد وسطی که شما با مذاکره به دنبالش هستین وجود نداره
14:05 - 19 خرداد 1405

80 Views