چیزی که من دست گیرم شد با چیدن تمام پازلها ، متوجه شدم گروهی نمی‌گذارند آمریکا نابود بشه، چرا چون نابودی آمریکا یعنی نابودی دلار و نابودی دلار یعنی نابودی اصلاحیون، وفاقیون، غربگرایون، نفوذیون، براندازیون، سرمایه داریون، لیبرالیون، و.... پس حتما هوای آمریکا را دارن.این است همان رازِ ماندگاریِ امریکا
08:52 - 18 June 2026

65 Views