6h
جبرائیلی: اگر بناست با آمریکا ببندیم؛ همان ظریف را ببریم نه یک کوتوله سیاسی که بساز و بفروش و پاساژدار است و برای اولین بار به اسلام آباد رفته و شده عضو تیم مذاکره کننده. رفته و برگشته مصاحبه کرده و گفته من اونجا رفتم، فهمیدم که ایرانی‌ها راست می‌گویند، قبلاً فکر می‌کردم آمریکایی‌ها راست میگن!
3 MB
از عجایب تیم مذاکره کننده است دیگه، از رئیسش گرقته تا اون پایینی همه اتفاقی اومدن بالا...🤣🤣🤣
18:02 - 26 June 2026

1 Reactions
30 Views