#کشتی های داخل خلیج فارس، بعد از چهل و چند روز، بازم منتظرن آمریکا بیاد و کاری کنه براشون😅آمریکا اگه توان کاری داشت که نفت ایران را تصاحب کرده بود!!!😇مثل بچهء خوب، با پرداخت عوارض مسیر خود را از آمریکا و الاف بودن بخاطرِ اوباش جهانی جدا کنید..🙂🤫کارِ آخر را اول انجام دادن،بهترین کارههاست
07:33 - 10 April 2026

80 Views