نمیدانم چرا هر بار برخی ها میگویند #مذاکره پیشرفت داشته، جنگ میشود!!! یعنی چندبار دیگر باید تکرار شود که بدانیم آمریکا شر مطلق است و از شر مطلق نهتوافقی حاصل میشود و نه منفعتی....برخی ها که تفکیک بین خباثت آمریکایی و صهیونی قائلند و معتقدند آمریگا را گول میزنند که وارد جنگ میشود!! لابد اکنون باید…Show more
