24 خرداد 1405
دوستان! اگر صحبتی بین ما هست باید ناصحانه و دلسوزانه باشهاصل مهمتر وحدت ما حول اصول امام و رهبری هستمطالبات باید کاملا محترمانه و برادرانه و بدور از التهاب آفرینی باشهامام ره فرمودند: وحدت کلمه، رمز پیروزی است؛ و این رمز پیروزی را از دست ندهیم و خدای نخواسته، دشمنان بین صفوف شما تفرقه نیندازند
۱۰۰ شب مردم محترمانه مطالبه کردند و قالیباف و پزشکیان و عراقچی به کتفشونم حساب نکردند.با مردم حرف نزدند و مخفی کاری کردند.مردم هر فحش و ناسزایی بهشون بدن حقشونه نوش جونشون بی غیرتای باسن بوس
18:14 - 24 خرداد 1405

22 Reactions
514 Views


4 Replies

Profile picture of ‌جواد مهرجوفرد‌
@Mehrjoo24 خرداد 1405
Replying to
در کوتاهی مسؤولین نسبت به مردم شکی نیست، اگر با مردم صحبت می‌کردند این بدگمانی‌ها در جامعه شکل نمی‌گرفت

@khaneamne25 خرداد 1405
Replying to and
از منظر مسئولین مردم به یه ور اونها هم نیستند،تنها چیزی که در این مملکت بی ارزشه مردم و انتظارات و خواسته هاشونه،همیشه مردم مجبورند در این مملکت تابع تصمیمات آبکی وسرتاسر ضرر مسئولین باشند و حق هیچ مطالبه گری و بازخواست ندارند،اگرهم کسی کوچکترین انتقادی بکنه میشه تندرو و ضدوفاق و از این دست مزخرفات

Profile picture of ‌زهرا علی پور‌
@user17400576584625 خرداد 1405
Replying to and
وقتی به لیبی دوم تبدیل شدیم ، همینا بدترین فحش ها رو به این جماعت میدن😭😭😭😭

Profile picture of ‌انسیه امید‌
@user16834906956325 خرداد 1405
Replying to and
یاد کتاب بامداد خمار می افتم همه شاونجا که دایه به محبوبه میگهنجابت زیادی کثافته...