رفقای عزیزمنگیم چون معلومه آمریکا و اسرائیل به مذاکره عمل نمیکنن، پس چرا میریم برای مذاکره؟!به مردهای دیپلماسی کشور و مردان نظامی میدان مون افتخار کنیمببینین چطور توپ رو در زمین آمریکا انداختیم
انتقاد به ضعف رسانهای هستشا نه عملکرد! چطور زمان جنگ اکانت سردار قالیباف خار چشم شده بود. الان اونطور هستن به نظر شما؟ (مردم این حس رو ندارن که ناراحتن!)مردم میخوان که خبر رو از مسئولان دلسوز خودمون بشنویم نه تکذیبیه دروغهای دشمن رو!