از علیز می پرسمچرا در این بیست سال یکبار مطالبه اجرای قانون مربوط به #بند_ب سیاست های کلی اصل 44 را نکردی؟کجا بودی تا حق مردم را مطالبه کنی؟فقط غر میزنی؟ظاهرا یکبار هم این سیاست ها را نخوانده اید!نمیدانید در این شطرنج بزرگ اقتصادی رهبر انقلاب اگر یک سرباز (بند ج) داد یک وزیر (بند ب) را گرفت.
#ویرشت بسیار مهماین حرفهایی که علی علیزاده می گوید را بشنویدپاسخش خیلی خیلی خیلی ساده است!البته من نمیدانم نیّت علیز چیست؟میخواهد طبقات پایین جامعه را تحریک کند یا...؟اما این را میدانم که هم روایت را ناقص میگوید و هم فهمی از جایگاه رهبری ندارد و یک تصور فانتزی از جایگاه ولی فقیه ارائه می دهد!13 MBShow this thread