15 April 2025
از علیز می پرسمچرا در این بیست سال یکبار مطالبه اجرای قانون مربوط به #بند_ب سیاست های کلی اصل 44 را نکردی؟کجا بودی تا حق مردم را مطالبه کنی؟فقط غر میزنی؟ظاهرا یکبار هم این سیاست ها را نخوانده اید!نمیدانید در این شطرنج بزرگ اقتصادی رهبر انقلاب اگر یک سرباز (بند ج) داد یک وزیر (بند ب) را گرفت.
#ویرشت بسیار مهماین حرفهایی که علی علیزاده می گوید را بشنویدپاسخش خیلی خیلی خیلی ساده است!البته من نمیدانم نیّت علیز چیست؟میخواهد طبقات پایین جامعه را تحریک کند یا...؟اما این را میدانم که هم روایت را ناقص میگوید و هم فهمی از جایگاه رهبری ندارد و یک تصور فانتزی از جایگاه ولی فقیه ارائه می دهد!
13 MB

Show this thread

Profile picture of ‌احسان سقایی‌
@Ehsans15 April 2025
Replying to
جناب عباسی عزیز، علیزاده خوب میفهمه، درک و مطالعه و سوادش صدها برابر انقلابی نماهاست.همیشه هم گفته ولایتمدار نیست،بسیار شخص احساساتی هستدر اینجا اوضاع اقتصادی اینقدر بشکل معنادار به ضرر مردم بود که از عصبانیت و احساسات اومد یکم از قیمه رو ریخت تو ماستانظرات شخصیش هرچی هست، محتوای برنامه ش درجه1
دقت کن. علیزاده نشسته تو انگلیس و راحت از انقلاب دفاع می کنه! با عقل جور میاد. علیزاده کارکردش دوقطبی سازی است و تو پازل شیطنت انگلیس
04:18 - 16 April 2025

83 Views


1 Reply

Profile picture of ‌احسان سقایی‌
@Ehsans16 April 2025
Replying to and
سید عزیز من قصد توجیه علیزاده رو ندارم. اعتماد کامل هم بهش ندارم.فقط بمن اثبات شده اکثر بچه انقلابی ها چون توان درک سیر تحول علیزاده رو ندارن، با تئوری های توطئه توجیهش میکنن.چون سیر تحول خودم، و سیلی های حقیقتی که خوردم، بسیار شبیه گذشته علیزاده ست، میفهمم چقدر درمورد ایشون سوتفاهم وجود داره