کسی که دستگیری حاج آقای قاسمیان را با هر شیوهای توجیه میکند و در حرکت و صحبتهای ایشان انقلت میکند و حرکت سعودیها را ماله میکشد زبان مادیاش یا عبریست یا عربی!فقط فارسی یاد گرفته...
@Dillon137027 May 2025Replying toما به اندازه خانوادش نگران ایشون هستیم ان شالله که سریع رفع بشه اما خب باید میومد ایران و حرفهاش رو میزد. به کارش انتقاد دارم. اصراری هم به درستی نظرم ندارم. اما لزومی نداشت اونجا علیه حکومت حرف بزنه. سیاست باید به خرج بدن تا نظام متحمل هزینه نشه.
@ABBASIFAR27 May 2025Replying toچرا باید میومد ایران؟اتفاقا اینکه نشون بده اونجا آزادی بیان معنا نداره اثرش بیشتر از محتوای حرفش بودبرای سعودی ها دارید توجیه میتراشید