این روزهای رای اعتماد ؛ یک سوال افکار عمومی را دچار بهت و حیرت کرده است . چگونه میشود آقایانی که سابقهی ضدیت و طغیان علیه نظام را دارند، به جایگاه مهم وزارت جمهوری اسلامی دست یابند ! واقعا عجیب و مایه مضحکه است که چنین تفکراتی بتوانند به مردم خدمت کنند! خداوندا ! آیا توبه گرگ مرگ است ؟!