همین وفاقیا میومدن زیر توییتم مینوشتن: تو بهتر میدونی یا ستاد کلهمینجوری با دروغ اینکه حادثه اس،دهن همه رو میبستنعجیبه الانم به هرکی نقد میکنیم همونا همین حرفا رو تفت میدن همچنان!
الان رو نگاه نکنید نماینده ها راحت میگن رییسی ترور شدهدوسال پیش من یک رشتو با مدرک مستدل و مصاحبه های خود مسئولین تو رسانه ملی رشتو نوشتم و اثبات کردم ترور بوده از بالادستی ها چند نوبت برام تذکر اومد که ساکت!