@Saba_61027 March 2025خدایا همینطوری یهویی شکرت!واسه وجود خانوادمون،عزیزانمون،رفیقامون.واسه اینکه امروز طلوع خورشید رو دیدم.واسه دیدن یه زمستون دیگه از عمرمون.واسه فرصتایی که میدی تا اشتباهاتمونو جبران کنیم.سختیایی که میتونست از این سختتر باشه.زمین خوردنا و واسه دوباره بلند شدنا.واسه تموم دلخوشی های کوچیک زندگی
@Saba_61017 December 2024انقدر غر نزنید که برق قطع میشه، بنزین میخواد گرون بشه دلار داره میره بالا و ...مردم ایران به فردی که در مسائل اقتصادی نظر و برنامهای نداشت و کمپین انتخاباتی اش حول محور گشت ارشاد و رفع فیلتر و کنسرت و ریسجتری آیفون بود رای دادن .دغدغه ما مردم ایران به هیچ وجه اقتصادی نیس .
@Saba_6103 January 2024یوسی کوهن رئیس سابق موساد با اشاره به انفجارهای کرمان: زمستان سرد و خشکی برای جمهوری اسلامی در پیش است!!🔹احمق اگه شما پشمی به کلاهتون بود، در برابر غزه کوچک ولی قهرمان به دریوزگی نمیافتادید، گندهتر از دهانت حرف نزن#مرگ_بر_اسرائیل