post


This post was deleted by the post author.

فاجره هرجا که باشد، همان است. حتی در کنار کعبه! و حتی در بیت معصوم!فاسقه‌ها و قحبات هرگز جایی در میان ما ندارند. ولو اندک رسانه‌چی های هول با ذوق مرگی، چندتا از این نامستوره ها را با بوق و کورنا به چشم خلق فرو کنند!
22:27 - 1 May 2026

1 Reposts
184 Views


1 Reply

@DDDTTT1 May 2026
Replying to
صفات برازنده خودت رو تعمیم نده به کسی...ضمنا همچین اندک نبوده هر شبکه و رسانه‌ای که دارید پرستوهایتان را با همین پوشش در تجمعات حمایتی نشان ملت میدهند