چانه زنی و #دریوزگی در مقابل #دشمن بطور کامل ممنوع!⛔😡https://virasty.com/shakifa/1775903380399583870
Show this thread
@shakifa11 April 2026Replying toچانه زنی و #دریوزگی در مقابل #دشمن بطور کامل ممنوع!⛔😡https://virasty.com/shakifa/1775903380399583870Show this thread
@user17733497217911 April 2026ان شاالله هر چی خیر اسلام عزیز و کشور و متحدینمونه همون بشه🤲🏻دکتر مرندی راجع به مذاکرات توضیح دادن تو پاکستان هستن ایشون عضو هیاتناینطور که تا الان متوجه شدم میگن به احتمال زیاد بهم میخوره7 MB
@vesal_12711 April 2026Replying toباز قراره وسط مذاکره کدوم یک از مقامات ما رو شهید کنن؟؟ چندمادر باید داغ دار بشه تا بفهمیم مذاکره با آمریکا فایده ای نداره!!! میدونیم تهش چی میشه هااا ولی تا میگن بیایید مذاکره کنیم با سر میریم🤦🏼♀️
@user16886796889611 April 2026بله خدا رحمت کنه شهید سردارتنگسیری عزیز را که دستور بسته شدن تنگه را دادند روحش شادو یاد این دلاور مرد گرامی باد
@Zeinab_mdb11 April 2026دارن جا میندازن مذاکرات به دستور صریح رهبری بوده تا تمام عواقبش رو بندازن گردن ایشونآگاه باشید ...
@H110iHeydar11 April 2026منتظر یک ضربه سنگین از سوی دشمنان هستیم وخدا می داند افرادمعلوم الحال دارای سابقه فروش اطلاعات در این مذاکره (همتی)فقط خدا می داند چه اطلاعاتی را انتقال داده است وای برمرجفین تنها راه دسترسی به اطلاعات محرمانه واسرار کشور همین فریب مذاکره بود الله اکبر از این جماعت
@HesamMohammadian11 April 2026Replying toآتش بس جهت ایجاد ائتلاف برای بازگشایی تنگه هرمز هست و احتمالا درگیر کردن پاکستان و آذربایجان در جنگ و سازماندهی نیروی رزم زمینی و مسئولان ساده لوح ایرانی مثل همیشه گول خوردن! تا نفت ۲۰۰ دلاری صحبت از مذاکره بی معنی هست، مذاکره راجع به رسمیت شناختن حق ایران بر تنگه هرمز! کارت برا آمریکا تولید کردید؟!
@user17733497217911 April 2026Replying toدکتر خدا حفظتون کنه از بلاها و دشمنا ان شاالله🤲🏻شنیدم انصارالله تازه گفتهما با ایران اماده ایم تل اویو و موشک باران کنیم👌🏻
@user17317685564111 April 2026Replying toاحتمالا طراح این آتش بس و مذاکرات خود جناب دکتر خلبان است این ظن وقتی رفتار وی را در چهل روز گذشته که دائما توییت میزد ملاحظه کنیم تقویت میشود اما اگر قالیباف سر ترامپ را هم بیاورد دور بعد نمی تواند رئیس جمهور شود
@IRAN_SARFARAZ11 April 2026Replying to and#الله_اکبر #ایران_قوی #انتقام #بزن_که_خوب_میزنی #تا_پای_جان_برای_ایران #حزب_الله #رهبر_شهید #شهید_ایران #لبیک_یا_خامنه_ای #لبنان #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_سازشگر #مرگ_بر_منافق #مرگ_بر_وطنفروش_خائن #مرگ_بر_ترامپ #مرگ_بر_نتانیاهوhttps://virasty.com/IRAN_SARBOLAND/1774796161222402268۱) ریشهکن شدن و محو غدۀ سرطانی رژیم صهیونی از منطقه۲) تخلیه و انهدام پایگاهها و اخراج آمریکاییها از منطقه۳) اعدام نتانیاهو، ترامپ و سران جنایتکار۴) گرفتن غرامت از دشمنان، یا برداشت و نابودسازی اموالشان۵) مسدود ماندن تنگۀ هرمز برای دشمنان و اذنابشان۶) پایان یافتن سلطۀ دلار و رسانۀ شیطان بزرگآیا با لزوم تحقق شروط فوق قبل از خاتمۀ جنگ موافق هستید؟ در صورت تمایل توضیحات یا سایر شروط خود را در پاسخ بنویسید.
2778 votes • The poll has been ended
@Samakoosh9311 April 2026Replying toالان ی نگرانی هم هست ک اینا تیم مذاکره کننده ما را قبل برگشتن بزنن.. از این جماعت هیچ چیز هیچ چیزی بعید نیست!!😔
@OMID_N_F2561511 April 2026Replying toدر پایان فرمودید:«قطعا امریکاشروط ایران رادر مذاکرات نخواهدپذیرفت و آتش بس،بخشی از جنگ و حتی یک فریب ازسوی دشمن است لذابایدآماده مرحله سوم حمله نظامی دشمن باشیم»پ.ن:یعنی اعضای تیم مذاکره کننده #احمق هستند و فریب خوردند و تعمدا با علم بر اینکه این #عملیات_فریب است راهی اسلام آباد شدند؟
@Reza_3D11 April 2026Replying toهدف آمریکا تسلط کامل و مطلق بر بازار انرژی هست، بنابراین :۱. زیرساخت نفت و گاز روسیه رو با اوکراین تضعیف میکنه۲.زیرساخت نفت و گاز غرب آسیا رو خودش و سگش تضعیف میکنن۳.نفت گرون و سرمایه برای ایجاد زیرساخت نفت شیل و ... در خود آمریکا فراهم میشه۴. تسلط بر بازار نفت و نجات اقتصاد آمریکا و دلار🤯
@saaz901711 April 2026باید توان هوایی کشور که شامل نیروهواییارتش و بخش هوایی هوافضای سپاهپاسداران است تقویت شود وگرنه حملات هوایی آمریکایی_صهیونیستی با شدت بیشتری ادامه مییابدراستی در جنگ تحمیلی سوم چرا خبر مهمی از نیروهوایی نیست!؟چرا در ماجرای هلیبرن آمریکاییها به اصفهان خبری از واکنش نیروهوایی پخش نشد!؟